tirsdag 2. juni 2009

Flott Pinsehelg!


Pinsehelgen ble innledet ved at jeg ble ett år eldre :-)
Fredag morgen ble jeg vekket av 2 unger som kom med kaffe, kake og gaver til mamma'n sin. Den yngste ungen hadde allerede vekket meg og vi lå og døste etter "mårrapuppen". Mannen var allerede på jobb, men hadde sørget for å sette "nødvendigheter" frem til de to store barna.
Dagen skulle egentlig passere i stillhet, men jeg fikk mange hyggelige meldinger på telefonen, mamma kom på besøk, Linda og Nils var innom, Heidi og Madelen kom på besøk og senere på ettermiddagen kom Katharina og Anders.
Kvelden ble avsluttet ute på verandaen med gode naboer og vin :-)
Lørdag var dagen hvor Ole Jacob og jeg skulle feire hverandre. Katharina var hjemme og passet lillesøster slik at vi kunne feire 2 års bryllupsdag på Farris Bad.
Bildene til venstre er lunchen vår denne dagen. Den nøt vi ute på terassen i strålende solskinn.
Det var en deilig stund, hvor vi kunne være bare oss to for noen timer.

1. Pinsdag var jeg i kirken allerede kl. 9.30 for å forberede sang til dagens gudstjeneste.
Det var jo enda varmere denne dagen, så da jeg kom hjem dro vi på stranden en liten tur.
Veldig nytt for Amanda, hun husker jo ikke noe av sommeren fra i fjor. Sand og vann gjør noe med barn :-)
Etterpå var vi innom et hagesenter og fikk gjort unna noen nødvendige ærend der også. (Nå er hagen "i boks" for sesongen, og bilder kommer!)
Søndag kveld kom "Bøllen og Blondina" hjem etter helg hos pappa'n sin i Porsgrunn, og 2. pinsedag tilbrakte vi også på stranden. Jeg skjønner at jeg er blitt eldre, for bading var helt uaktuelt, men de unge bada. Huttetu!!!
Det har vært en fin Pinse, nydelig vær og masse samvær med gode venner, familie og naboer.

1 kommentar:

  1. ooo så ut til å være en fantastisk lunsj...

    og for et hærlig strandbilde da...

    SvarSlett