lørdag 27. juli 2013

Etter fire år…

på Høgskolen i Telemark ble jeg endelig sykepleier!

HiT5

Det har vært 4 spennende år, både faglig og personlig, og jeg har fått et godt grunnlag, masse kunnskap, i hvordan jeg ønsker å utvikle meg selv som sykepleier. For å fortsette dette arbeidet er jeg så heldig å ha fått ett års vikariat på hjerteposten ved sykehuset i Telemark, i en 75 % stilling. Godt å begynne, som nyklekt sykepleier, på en post jeg kjenner og med mange fantastisk flinke kollegaer!
Etter noen uker nå, med min nye tittel, skal jeg nyte 3 ukers ferie med mine barn. En ferie som ikke krever noe annet enn kos, hygge og litt huslige/praktsike “plikter”. Ingen forestående oppgaver eller eksamener, ingen pensumlitteratur. Nå leser jeg det jeg selv vil, også faglitteratur Smile

Fortsatt god sommer til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar