onsdag 8. april 2009

Strikkegalskap,- igjen!

Vognposen er endelig ferdig! Den har jeg jobba lenge med, særlig med å vente på garn. Husfliden i Porsgrunn har vært utsolgt for Misti i over en måned, og til slutt kjøpte jeg resten av garnet i Tønsberg. Posen ble veldig fin den!
Kåpa, lua og vottene begynte jeg på nyttårsaften, og har vært ferdig lenge. Men jeg lånte det til byens garnforetning og det har vært utstilt der en stund. Nå er det hjemme igjen, og jeg gleder meg til høsten hvor Amanda kan begynne å bruke det.



3 kommentarer:

  1. Oi oi oi så fint! Må si du er ordentlig kreativ- og ikke minst effektiv! Så mye du får strikki! :)

    SvarSlett
  2. Her sitter jeg og smurfer på håndarbeidsblogger, og så kommer denne opp! Så moro! :-) Jeg har hatt et dååårlig år formmessig, men det hjalp på et vis å begynne med håndarbeid. Du kan jo sjekke ut bloggen min også husmordrama.blogspot.com
    Uansett, koselig å se både deg og barna. De vokser til!
    Stooor klem!

    SvarSlett
  3. Amalie Victoria14 april, 2009

    Oi så fint det var! fra Amalie

    SvarSlett