lørdag 13. februar 2010

Gratulerer alle mødre!

Det er morsdag i morgen, - og Valentines day og fastelavenssøndag. Det burde bety at ett eller annet feires i de aller fleste hjem. Det håper jeg i allefall!
Egentlig synes jeg disse "uskyldige" dagene har blitt ganske så utnyttet av handelsstanden. Hvem vil ikke selge blomster, kort i alle fasonger, "must-have"-gaver til mor, fastelavensris (selv om det fortsatt er veldedighet dersom du støtter Sanitetsforeningen!) og fersk fløte til bollene?
Men i morgen vil jeg glemme hvem som har tjent penger på hva og hvor mange BH-er H&M har solgt; jeg vil kose meg med oppmerksomhet fra mine 3 hjemmeboende barn. Det pleier å vanke kaffe på sengen og hjemmelaget kunst og kort. Og jeg vet at jeg får bolle med krem også, for de har jeg bakt selv i dag..hehe
På sånne dager skal man bare føle seg priviligert og glad for at man har både unger, kjærlighet og kremfløte i kjøleskapet, og det har jeg tenkt å fortsette med. Ungene er mine smykker, jeg har en snill og god mann, jeg har venner jeg bryr meg om og som bryr seg tilbake og jeg føler meg rik HVER eneste dag!
Etter morgenkaffe på sengen, frokost og forhåpentlig mange klemmer, går turen til kirken hvor jeg, sammen med koret, skal krydre dagens gudstjeneste :-) På ettermiddagen skal vi til Skien for å feire min nevø, Thomas, sin 7-årsdag. Det blir kanskje noen boller der også, - for det vet jeg at guttungen liker :-)
Gratulerer med dagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar