tirsdag 30. mars 2010

This is the moment! Enjoy!


Tiden er inne,når jeg til slutt
Kaster all tvil og demonene drives ut
Når alt mitt strev, redsel og angst
har vært alt bryet verd, ved målet av min ferd

Stunden er kommet, nå er det tid
Noen sekunder og et under skal ta til
La meg få kjenne et kort minutt
At alt jeg gjort forut blir meningsfult til slutt

Nå eller aldri skal det bli rett
Netter med redsel, fremgang og ære blir til ett
Dagen er her, så fortryllet og skjønn
Når det jeg har levd for får sin lønn

I ensomhet har jeg kjempet alle år
Nå kommer prøvelsen, belønningen,
Beviset at det går

Nå eller aldri, alt står på spill
Kan ikke vende, ei heller hende som går feil
Målet er nådd, mot alle odds
Sirkle’n er slutt nå, om et minutt er stunden her
Sikter mot rommet, rører ved Gud
Himmelske dager trosser jeg lover og forbud
Hele mitt liv skal jeg minnes den dag
Timen var slagen, den største dagen
Mitt størtse øyeblikk er her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar