onsdag 10. mars 2010

Vinteren må snart vike for VÅR!


Det er så deilig om dagen; en kjenner solen varmer og det drypper lystig fra tak og balkonger. Det våres (om man kan bruke det uttrykket) og våren tas imot med åpne armer og med et lysere sinn etter denne fantastiske vinteren.
Vi liker å holde på vinteren når vi har den, og for ett par dager siden tilbrakte Amalie, Amanda og jeg ettermiddagen på skøyteisen på Fram. I en strålende solnedgang koste vi oss med skøyter på beina, og kanskje var det for siste gang i år.
Mars er en tid for bursdager, og jeg vil benytte denne anledningen til å gratulere disse personene med dagen:
6. mars: Min venninne Henriette i København fylte 46 år!
8. mars: Hadde min farmor fortsatt vært i live, så hadde hun fylt 103 år.
10. mars: Robert Leventhal fyller 40 år i dag! Happy birthday!
20. mars: Mitt barenbarn, Angelica, fyller 2 år!!
27. mars: Min sønn Oliver blir 12 år!
31. mars: Min gode venninne gjennom 32 år, Laila, fyller 42 år, og lille Even fyller 6 år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar