mandag 16. mars 2009

Og jeg skulle jo bli mormor også :-)

Har du noen gang hørt at en begivenhet sjeldent kommer alene?Jeg må jo bare fortelle dere det også, nå som det er viden kjent at jeg venter mitt 4. barn...hehe: Jeg skal bli mormor! Og min datter og jeg har termin med EN DAGS FORSKJELL!! :-)

Dette er jo helt fantastisk, og vi blivende mødre, mor og datter, gleder oss sammen!Vi har jo visst dette en stund, og det har blitt mye latter. Vi spøker med at vi må bestille "suiten" på TSS (Telemark Sentralsykehus), for der skal vi føde og "bo". :-)) Min eldste datter skal bli storesøter igjen, og mamma for første gang. Mine to yngste skal bli tante og onkel, samtidig som de får en ny søster eller bror. Min mann og jeg blir besteforeldre samtidig med at vi blir foreldre... Og vårt barn får en nevø eller niese før..når...etter... Tja, ikke godt å si hvem som kommer først. Mye å holde styr på? Hehe, men du verden for et sammetreff!

Jeg skulle ha sagt: Ær're rart en drekker, men det gjør vi IKKE nå som vi venter barn. Men jeg skeier ut med en lakrisbåt i ny og ne..blodtrykket er noe lavt og jordmor har gitt meg "tillatelse" :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar