tirsdag 17. mars 2009

Vinterens strikkegalskap!

Ved juletider '08 ble jeg, etter 10 år, igjen bitt av strikke-basillen!

Koser meg med strikketøyet, og gikk hardt ut rett etter nyttår. Det tok ikke lang tid før det ene plagget etter det andre ble ferdig, og lommeboka og kontoen ble stadig mer tom... Det er dyrt med garn! Men du verden så moro det er!

Her kommer arbeidene mine:

Starter med kåpa til Amanda. Det er mønster og garn fra "Du store alpakka".



Sokker til Amanadas kåpe, Amalie i sin alvekjole (mønster fra Dale og bomullsgarn fra Garnstudio) og mitt sjal, pulsvarmere og leggingser (garn og mønster fra Du store alpakka):














3 kommentarer:

  1. Jeg er veldig fornøyd med alvekjolen.
    Hilsen Amalie.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Flittig er du! Så ut som om begge jentene ble fornøyde ;) Her er det også blitt strikka litt i vinter, men nå er det nesten stopp. Senebetennelse... Det er noe hærk altså!

    SvarSlett